آپریلیا ۱۵۰

آپریلیا ۱۵۰

آپریلیا SR 150

Aprilia تولید اسکوتر Aprilia SR 150 در هند را آغاز کرده است.

SR 150 اسکوتر برتر از تولید کننده ایتالیایی در هند است.

آپریلیا SR 150  که در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد این کمپانی برای رقابت و مقابله با موتور سیکلت سازان ژاپنی در ایتالیا تاسیس شد

در زمان رونمایی ، SR 150 اولین اسکوتر اتوماتیک با محور عملکرد بود که در هند راه اندازی شد.

جزئیات بیرونی

SR 150  یک اسکوتر با عملکرد برتر از خودروساز ایتالیایی است. از نظر ابعادی ، SR 150 دارای طول ۱.۹۸ میلی متر ، عرض ۷۰۳ میلی متر و ارتفاع کلی ۱،۱۶۶ میلی متر است.

مخزن سوخت ۷ لیتر ظرفیت دارد. این اسکوتر دارای زمین ۱۵۵ میلی متر و وزن ۱۲۲ کیلوگرم است.

موتور و گیربکس

Aprilia SR 150 دارای یک آسیاب ۱۵ سیلندر تک سیلندر ۱۵۴ سی سی است که دارای ۱۰.۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۱.۴ نیوتن متر گشتاور است.

موتور به یک گیربکس اتوماتیک CVT جفت می شود. علاوه بر این ، مسافت پیموده شده Aprilia SR 150 با ۴۰.۷ کیلومتر در لیتر با توجه به اهداف ورزشی آن قابل احترام است.

رسیدگی

Aprilia SR 150 در لاستیکهای بخش ۱۲۰ / ۷۰-۱۴ سوار می شود که در هر دو انتهای آن دارای یک دیسک ۲۲۰ میلی متر در جلو و درام ۱۴۰ میلی متری در قسمت عقب است.

.این اسکوتر در اطراف یک لوله ساخته شده است که دارای شاسی تکی منفرد است و وظایف تعلیق توسط چنگال های تلسکوپی در قسمت جلویی و یک مونوشاک در قسمت عقب انجام می شود.

امکانات

مدل جدید Aprilia SR 150 شامل یک خوشه ابزار آنالوگ کلاسیک است که بیشتر به سرعت سنج ، کیلومتر شمار و یک سنج سنج تقسیم می شود.

از نظر ایمنی ، CBS  در سطح وسیعی استاندارد است. واحد چراغ جلو دوقلو از هالوژنها تغذیه می شود در حالی که لامپ دم LED است.

قیمت و متغیرها

Aprilia SR 150 در سه نوع ارائه می شود. قیمت آپریلیا SR 150 (از اواسط سال ۲۰۲۰) ۱.۰۵ پوند برای نوع Facelift-ABS ، ۱.۰۸ پوند برای نوع Carbon-ABS ، و ۱.۱۴ پوند برای ابتدای خط نوع Race-ABS است.

Aprilia SR 150 با ضمانت ۲ ساله استاندارد از Aprilia ارائه می شود.

برای قیمت درون جاده ای Aprilia SR 150 حتما بخش قیمت ما را بررسی کنید.

پرشین سیکلت با بهترین قیمت موتور سیکلت بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت دارد و هر دوره تعدای از موتورهای خود را به صورت اقساط با کمترین بهره به فروش میرساند.

که بنلی ، کبیر موتور، وسپا ۱۵۰ ، آپریلیا ۱۵۰ و هوندا کلیک ۱۵۰ از موتورهای موجود فعلی است که اقدام به فروش گسترده کرده است.

persianmotorcycle
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *