پرشین موتور سیکلت

پرشین سیکلت

فروشگاه پرشین سیکلت با مدیریت علیرضا رضایی در سال ۱۳۸۶ راه اندازی شد و با بیش از ۱۰ سال سابقه فروش در بازار موتور سیکلت شروع به فعالت کرد و با برندهای زیادی از انواع موتور سیکلت شروع به کار کرد  از جمله برندهایی که پرشین سیکلت در بازار کار میکند عبارتند از:

کبیر موتور

گروه صنعتی کبیر موتور در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید انواع موتور سیکلت تاسیس گردید و در مدت کمتر از دو دهه توانست به سرعت به جایگاهی برتر در صنعت موتور سیکلت ایران دست یابد. ماموریت این شرکت بهبود مستمر کیفیت، ارتقای روز افزون خدمات پس از فروش ، تولید مطابق با موسسه استاندارد ملی ایران و مشتری مداری می باشد.

هم اکنون، این شرکت با ظرفیت تولیدی سالانه بیش از پنجاه هزار دستگاه موتور سیکلت با مدل های مختلف جزتولیدکنندگان برتر و کارآفرین کشور محسوب می گردد که توانسته بخش عمده ای از بازار داخلی را تحت پوشش قرار دهد و بازار های خارجی را نیز تقویت و گسترش دهد.

پرشین سیکلت نمایندگی موتورهای : وسپا ۱۵۰ ،آپریلیا ۱۵۰، سی جی ال کبیر ۱۵۰، از شرکت کبیر موتور را دارد.

هوندا

هوندا، (به ژاپنی: 本田技研工業株式会社) شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که به لحاظ تولید موتورسیکلت، موتور اتومبیل و خودرو در جهان شناخته می‌شود.

سوئی شیروهوندا جوان کارآفرین ژاپنی، یک سال پس از پایان جنگ جهانی دوم به عشق تولید دوچرخه ای که موتور داشته باشد، موسسه تحقیقات فنی هوندا را تأسیس کرد. یک سال بعد، در ۱۹۴۷، اولین محصول این موسسه به نام «دوچرخه موتوری نوع A» روانه بازار شد.

سال بعد به منظور تولید موتورها توسط خود شرکت، شرکت هوندا موتورز تاسیس شد. «مشتری همیشه پادشاه است». این شعار اصلی شرکت هونداست. شرکتی که در ایران بیشتر به نام موتورسیکلت‌هایش شناخته شده است.

اما در بازار آمریکا و ژاپن پس از تویوتا پرفروش‌ترین خودروها را دارد. این شرکت اعتقاد دارد خدمات را پیش از فروش باید آغاز کرد.

و مشتری‌سالاری، خدمات خوب و متفاوت بودن از شعارهای اصلی این شرکت است.

که پرشین سیکلت نمونه های زیادی از این شرکت در بازار موتور سیکلت به فروش گذاشت.

از جمله : هوندا کلیک ۱۵۰ ، هوندا مدل Activa-i ، کلیک ۱۲۵،هوندا موتور CG 125 شرکت‌های وابسته اکیورا، هواپیمایی هوندا، هونداجت

شرکت نیرو موتور

گروه صنعتی نیرو موتور با هدف اشتغالزایی و اندیشه تولید موتور سیکلت با بالاترین کیفیت و ارائه بهترین خدمات تاسیس و از تاریخ ۸۲/۵/۵ با اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن استان قم در زمینی به مساحت ۱۳۵۰۰ متر مربع واقع درشهرک صنعتی شکوهیه اقدام به تولید تنها ۲ مدل موتور سیکلت نمود که در پایان همان سال با تولید قریب به ۱۱۰۰۰ دستگاه موتور سیکلت توانست سهم کوچکی از بازار فروش کشور را به خود اختصاص دهد

پرشین سیکلت ارائه دهنده انواع موتورسیکلت ازگروه نیرو موتور از جمله   گلکسی SR130، موتور وگو ، موتور ژوپیتر و دایچی در بازار است

پرشین سیکلت در تلاش است با رضایت مشتریان فروش خود را گسترده کند و در صورت امکان مناسب با هر سلیقه موتورهای جدیدتری را وارد عرصه فروش کند.

شرکت بنلی:

شرکت نیکران موتور پاسارگاد از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع موتور سیکلت آغاز نمود و اکنون پس از گذشت ۶ سال فعالیت مستمر بعنوان یکی از تخصصی ترین تولید کنندگان موتور سیکلت در کشور شناخته میشود.

اخذ نمایندگی بنللی ایتالیا (از معتبرترین برندهای تولید موتورسیکلت با بیش از صد سال قدمت ) در ایران موجب گسترش فعالیت شرکت و مورد استقبال هم میهنان عزیزمان گردید.

موتور  بنلی ۳۰۰ ،TNT 249 S،

persianmotorcycle
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *