بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

برای رفت وآمدهای داخل شهری بسیاری از مردم به موتور گرایش دارند. هم کم هزینه تر است و هم از شر ترافیک راحت می شوید. اگر شما هم به دنبال خرید موتور سیکلت مناسب رفتن به سرکار و یا گشت های داخل شهری هستید، این مقاله که بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر معرفی شده اند، می تواند به شما در انتخاب کمک زیادی کند.

ده موتور برتر برای مسافران متوسط ​​عبارتند از: BMW F900XR، کاوازاکی Z650، Zero SR/F، Triumph Street Twin، سوزوکی SV650، KTM 390 Duke، کاوازاکی Z400، هوندا CB300R، BMW G310 GS، و Ducati Monster 821. همه اینها انتخاب های عالی هستند، هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند.

بهترین موتور سیکلت برای کار

هزاران موتور بزرگ وجود دارد که نمی توانند در این لیست قرار بگیرند. اگر به دنبال موتور خاصی هستید که در این لیست نیست، لزوماً به این معنی نیست که موتور بدی است. بسته به چیزی که به دنبال آن هستید، هزاران گزینه عالی وجود دارد. برخی از موتورها ممکن است برای مسافران هیجان‌ انگیزتر از سایرین باشند، در حالی که برخی از آنها راحتی بالاتری را ارائه می‌ دهند.

راحتی

دقیقاً چه چیزی یک موتور سیکلت مسافربری عالی را می سازد؟ عوامل مهم زیادی در این زمینه وجود دارد. اولین و مهمترین ویژگی راحتی است. موتورسیکلت شهری احتمالاً چیزی است که هر روز با آن به محل کار می روید و برمی گردید. حتی ممکن است به طور مرتب در جاهای دیگر سوار آن شوید. به این ترتیب، شما می خواهید راحت باشد.

کارایی

نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید کارایی است. موتورسیکلت ها یکی از ارزان ترین روش های حمل و نقل هستند. هزینه اولیه یک موتورسیکلت تقریباً کمتر از سایر وسایل نقلیه رفت و آمد است. آنها همچنین مصرف سوخت بسیار کمی دارند. اگر هدف شما صرفه جویی در مصرف سوخت است، موتورسیکلت انتخاب بسیار خوبی است.

عملکرد

یکی دیگر از عوامل مهم و در عین حال فراموش شده هنگام انتخاب بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر، عملکرد آن است. اگر هر روز موتورسواری می‌ کنید، موتور کم‌ توان خسته‌ کننده می‌ شود.

ایمنی

آخرین عاملی که در نظر گرفته ایم، ایمنی است. برای وسیله ای که به طور منظم سوار آن هستید، احتمال تصادف شما بیشتر می شود. به این ترتیب، شما موتورتان باید تا حد امکان ایمن باشد. موتور باید تا حد امکان از تصادف جلوگیری کند. این با مواردی مانند سیستم های ABS و ADAS امکان پذیر است.

بهترین موتور سیکلت برای شهر

بی ام و F900XR

اولین موتوری که در لیست ما قرار گرفت BMW F900XR است. این یک موتر مسافرتی همه جانبه عالی است. راحت و در عین حال اسپرت است. صندلی راحت و موقعیت سواری دارد. همچنین قدرت کافی برای هیجان انگیز نگه داشتن رفت و آمد روزانه شما را دارد. تنها نقطه ضعف این دوچرخه این است که دارای مخزن بنزین نسبتا کوچکی است. هنوز هم می توان هر روز شما را به محل کار و بازگشت به محل کار برد، اما فقط به دلیل اندازه مخزن، بیشتر از دیگران باید به پمپ بنزین بروید.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

کاوازاکی Z650

موتور بعدی در لیست بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر؛ کاوازاکی Z650 است. این یکی دیگر از موتورهای همه کاره عالی با قیمت مناسب است. راحتی فوق‌ العاده، قدرت مناسب و بسیاری از ویژگی‌ های فوق‌ العاده را ارائه می‌ دهد که موتورسیکلت را بسیار دوستانه برای سوارکار می‌ کند. اینها شامل اتصال گوشی هوشمند، چراغ های LED و  ABS است. تمامی این ویژگی ها این موتور را به یک انتخاب عالی برای مسافران تبدیل کرده است.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

Zero SR/F

اگر علاقه زیادی به صرفه جویی در مصرف سوخت دارید، این موتور انتخاب نهایی است. با گاز کار نمی کند و کاملا برقی است. برد آن با شارژ کامل ۱۶۱ مایل است. این مقدار برای رفت و آمد داخل شهری کافی است. شب آن را به برق وصل کنید و صبح برای یک روز کاری دیگر شارژ کامل داشته باشید.

این موتور همچنین از فناوری برخوردار است. از طریق ابر به گوشی هوشمند شما متصل می شود. این به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به موتور خود، وضعیت شارژ آن، اطلاعات مربوط به سواری های مختلف و بسیاری موارد دیگر را از تلفن خود مشاهده کنید. نقطه ضعف اصلی این دوچرخه قیمت آن است. که  از ۱۹۴۹۵ دلار شروع می شود. اگر بتوانید آن را هزینه کنید. یک موتور عالی برای رفت و آمد خواهد بود.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

Triumph Street Twin

Triumph Street Twin به دلیل راحتی عالی در لیست ما قرار گرفت. خود موتور نسبتاً ساده است. شما یک موتور ۹۰۰ سی سی، مقدار کمی قدرت، صدای خوب و فناوری بسیار ساده را با قیمت مناسب دریافت می کنید. موقعیت صندلی برای مسافران عالی است. همچنین دارای دسته پایینی است که برای سواری های طولانی بسیار مناسب است. سواران کوتاه قد از راحتی این سواری بسیار قدردانی خواهند کرد. این دوچرخه همچنین دارای یک سبک بسیار کلاسیک است.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

سوزوکی SV650

لیست بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر بدون سوزوکی کامل نخواهد بود. سوزوکی SV650 عنوان یکی از بهترین موتورهای مسافرتی در بازار کسب کرده است. این موتور با تعلیق محکم، راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهد. شما همچنین ۷۲ اسب بخار قدرت دارید. همه این موارد در کنار هم، با قیمت اولیه معقول ۷۱۰۰ دلار، این موتورسیکلت را به یک موتور سیکلت مسافربری عالی تبدیل می کند. شما می توانید به نام سوزوکی اعتماد کنید تا انتظارات شما را برآورده کند و فراتر از آن باشد.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

KTM 390 Duke

KTM 390 Duke به سرعت به عنوان یکی از بهترین موتورهای موجود در بازار شناخته شده است. این وسیله تقریباً هر چیزی را که می‌خواهید با قیمتی استثنایی کمتر از ۵۰۰۰ دلار ارائه می‌کند. در یک نگاه، ظاهر این دوچرخه شگفت انگیز است. فوق العاده اسپرت به نظر می رسد.

آن را با چند ارتقاء عملکرد پشتیبانی می کند. شوک های مسابقه ای، ترمزهای برمبو و ABS بوش را ارائه می دهد. این موتور بسیار چابک با قدرت زیادی برای سواری در بزرگراه است. نقطه ضعف اصلی این دوچرخه این است که تقریباً به اندازه سایر مسافران در این لیست راحت نیست. اگرچه وحشتناک نیست، اما به خوبی بقیه نیست.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

کاوازاکی Z400

در مرحله بعد، ما یک رقیب مستقیم برای KTM 390 Duke، کاوازاکی Z400 داریم که مانند KTM بسیار چابک است. طراحی فوق العاده سبک به شما اجازه می دهد تا به راحتی با آن مانور دهید. شما ۴۹ اسب بخار قدرت دارید که برای حرکت سریع این دوچرخه سبک وزن کافی است. یکی از بهترین مزایای آن اینست که می تواند ۳.۶ گالن سوخت را در خود جای دهد. همچنین دارای قیمت اولیه شگفت انگیز ۵۰۰۰ دلار است.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

هوندا CB300R

یکی دیگر از گزینه ها هوندا CB300R است. موتوری چابک، پرشتاب، پرسرعت و با کنترل فوق‌العاده‌ است. اگرچه عملکرد این دوچرخه به اندازه KTM 390 Duke یا Kawasaki Z400 نیست، اما هنوز هم بسیار سریع است. چیزی که واقعاً این موتور را متمایز می کند، راحتی و مصرف سوخت آن است. این موتور تقریباً ۸۰ مایل در هر گالن حرکت می کند. اگر می خواهید در مصرف سوخت صرفه جویی کنید، انتخابی عالی است. حتی با یک مخزن سوخت نسبتا کوچک، به لطف مصرف سوخت دوچرخه، هنوز هم می توانید تقریباً ۲۰۰ مایل را طی کنید. صندلی و موقعیت سواری نیز راحتی عالی را ارائه می دهد.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

بی ام و G310 GS

اولین چیزی که با این موتور متوجه خواهید شد این است که ظاهری عالی دارد. استایل بسیار شیک است و طراحی جمع و جور موتور؛ آن را برای رفت و آمد طولانی بسیار عالی کرده است. این موتور به لطف موتور ۳۱۳ سی سی که ۳۴ اسب بخار قدرت دارد، قدرت و سرعت کافی را ارائه می دهد. همچنین از فناوری‌ ها و مزایای ایمنی زیادی برخوردار می‌ شوید، از جمله ABS.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

 دوکاتی مانستر ۸۲۱

اگر مایلید کمی بیشتر برای رفت و آمد خود هزینه کنید، Ducati Monster 821 یک انتخاب عالی است. این موتور عملکرد، قدرت و سرعت زیادی را دارد. بیشتر فناوری و عملکرد آن مستقیماً از برادر بزرگش، Ducati Monster 1200 می آید. اکنون با یک موتور کمی کوچکتر، همچنان قدرت زیادی برای رفت و آمد روزانه و کمی هیجان دارید، اما در سطحی بسیار راحت و قابل مدیریت. این موتور همچنین راحتی مناسبی را ارائه می دهد و ظاهری کاملاً فوق العاده دارد.

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر

همانطور که می بینید، تعداد زیادی موتور عالی وجود دارد. اگر به دنبال وسیله ای هستید که هر روز با آن به محل کار بروید و برگردید، گزینه های بسیار خوبی برای شما وجود دارد. برخی عملکرد، راحتی، فناوری یا مصرف سوخت بالاتری نسبت به سایرین ارائه می دهند. هر موتوری نقاط قوت و ضعف خود را دارد.

به عنوان موتور مسافرتی شماره ۳، Zero SR/F را انتخاب کردیم. از آنجایی که این دوچرخه تنها دوچرخه برقی در لیست بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر بود، باید آن را در ۳ مورد برتر خود قرار می دادیم. با برد ۱۶۱ مایلی، می توانید به راحتی هر روز در شهر بگردید. دیگر نه زمانی در پمپ بنزین سپری می شود و نه پولی خرج می شود.

شماره دو در لیست ما سوزوکی SV650 است. این دوچرخه کاملاً فوق العاده است.اگر به یک سواری بسیار راحت نیاز دارید، این یک انتخاب عالی برای شماست. اگر به دنبال قدرت هستید، این یک انتخاب عالی برای شماست. با ۷۲ اسب بخار قدرت، هرگز بیشتر از این نمی خواهید.

دوچرخه مسافرتی شماره یک ما قطعا کاوازاکی Z400 است. بدنی بسیار سبک، باریک و چابک خواهید داشت. همچنین ۴۹ اسب بخار در یک موتور بسیار سبک دارید. این کارها را بسیار سریع می کند. همچنین یک مخزن ۳.۶ گالن دریافت می کنید. این بدان معناست که به ندرت مجبور خواهید بود پر کنیدبه پمپ بنزین بروید.

این ۳ دوچرخه مسافرتی بهترین موتور سیکلت برای داخل شهر هستند. این شما هستید که تصمیم می گیرید چه موتوری با نیازهای شما مطابقت دارد. پیدا کردن وسیله مناسب ممکن است همیشه آسان نباشد، اما ما می‌ توانیم تضمین کنیم که وجود دارد. فقط باید آن را پیدا کنید.

persianmotorcycle
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *