بررسی موتور سیکلت هوندا کلیک ۱۵۰

هوندا کلیک 150

هوندا کلیک از سال ۹۵ به صورت رسمی به بازار موتور سیکلت عرضه شد.در همان ابتدای ورود مدل های ۱۲۵ سی سی آنها توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و به عنوان یک تازه وارد در بازار سنتی موتورسیکلت ایران فروش بدی نداشته باشد،در سال ۹۶ موتورسیکلت های کلیک بیش از پیش در خیابان ها دیده شد مردم ایران زمانی پیدا کردند تا این موتورسیکلت جدید را حسابی برانداز و بررسی کنند، موتورسیکلتی که نامش ژاپنی است ولی خودش نه !!

پرشین سیکلت  هم جزء یکی از فروشندگان برتر این موتور سیکلت در بازار است.

از آنجایی که مصرف‌کنندگان ایرانی علاقه زیادی به امکانات رفاهی و آپشن هستند، هوندا کلیک توانست به سرعت جایگاهی مناسب را در بازار ایران برای خود بدست آورد.

کلیک در حال حاضر برنده بازار درموتور است و همه خریداران تا زمانی که موتورسیکلت هایشان نیازی به لوازم یدکی نداشته باشد آن را دوست دارند و از سوار شدن موتور لذت میبرند و حالشان خوب است.

از همین رو می‌توان گفت که موتور کلیک یکی از موتورسیکلت‌های مدرن و به‌روزی است که با دارا بودن امکاناتی نظیر اتوهولد، سیستم آی‌دلینگ استاپ، سنسور جک، کلید باز کردن محفظه بار، صفحه پشت آمپر آنالوگ و دیجیتال و سیستم روشنایی زنون، در رده اسکوترهای پیشرفته و مدرن جا گرفته است.

از مزیت های خوب این موتورسیکلت می توانیم به چراغ های زنون با پرتاب نور اصولی و روشنایی ۹۰ درصد اشاره کنیم.

موتور سیکلت هوندا کلیک ارتفاع مناسب آن از سطح زمین، احساس تسلط کافی و حس امنیت در شما ایجاد می‌شود که این یکی از بزرگترین موارد مثبت در این موتور به ‌شمار می‌رود.

سیستم ترمز هوندا کلیک مجهز به CBS می باشد که خود از فاکتورهای مهم در موتورسیکلت های اسکوتر به حساب می آید.
لازم به ذکر است که آپشن سنسور جک در هوندا کلیک به‌گونه است که با پایین زدن جک، موتور خاموش می‌شود و تا زمانی که موتور روی جک بغل است پیشرانه استارت نمی‌خورد که این مورد باعث شده ضریب ایمنی در این موتور سیکلت افزایش یابد.

سیستم آی‌دیلینگ مانند سیستم استارت استاپ در خودرو عمل کرده و هنگام توقف‌های کوتاه مدت به‌صورت اتوماتیک پیشرانه را به منظور صرفه‌جویی در مصرف سوخت خاموش می‌کند.

موتور به کار رفته در هوندا کلیک ۱۵۰ حجمی معادل ۱۵۰ سی سی دارد و می‌تواند ۱۶.۷ اسب بخار قدرت و ۱۲.۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک به چرخ عقب بفرستد. عملکرد کلی این مجموعه قابل قبول است و انتظارات شما را از یک اسکوتر شهری کاملا برآورده می‌کند.

persianmotorcycle
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *